ما را محبوب کنید
دانلود بازی جدید کابوس دشمن 1.0 - جدیدترین نسخه بازی کابوس دشمن
دانلود رایگان نرم افزار و بازی اندروید
تاریخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید کابوس دشمن 1.0 - جدیدترین نسخه بازی کابوس دشمن

پس از خاطره بازی با قارچ خور و کمی فسفر سوزاندن در شوتیله و آجربازی، به اندازه ی یک بازی در تلفن هایتان هم که شده اسلحه در دست بگیرید و در لباس مدافعان امنیت ایران سمت تکفیری‌ها نشانه بروید. مطمئن باشید برای گرافیک بازی به اندازه‌ای زحمت کشیده‌ایم که حس یک رویارویی واقعی با تروریست‌ها را تجربه کنید.

در «کابوس دشمن» می‌توانید از بین7 شخصیت که هرکدام توانایی و سلاح خاص خود را دارند یکی را انتخاب کرده و حتی با ارتقا دادن قدرت‌های او در محیط های طراحی شده توسط تیم خاطره سازان به مبارزه بپردازید.

این بازی از مراحل متعددی تشکیل شده است که شما باید یکی پس از دیگری آنها را به اتمام برسانید و مهارت خود را افزایش دهید زیرا که مراحل سخت تر می شوند. همچنین می توانید برای به پایان رساندن مراحل از امکاناتی نظیر

شخصیت های متفاوت با توانایی های متفاوت، نارنجک، پیشتیبانی توپخانه و قابلیت هایی نظیر کنترل زمان ، هدف تقلبی و... استفاده کنید.

«کابوس دشمن» یک بازی رایگان است پس رقابت آنلاین با بقیه مبارزان و به اشتراک گذاشتن نظرات و انتقاد‌هایتان با خاطره سازان را فراموش نکنید.

دانلود در ادامه مطلب

 


موضوعات مرتبط: +بازی ها , هیجان انگیز , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی کابوس دشمن , دانلود بازی جدید کابوس دشمن , دانلود بازی آنلاین کابوس دشمن , بازی جدید اندروید , دانلود بازی hd , دانلود بازی ایرانی , بازی اندرویدبازی جدید ,
تاریخ : جمعه 3 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید لوتی وار 1.0 - جدیدترین نسخه بازی لوتی وار

بازی لوتی وار درباره هنرپیشه فیلم فارسی است که شما نقشش را بازی خواهید کرد

بازی به سبک مبارزه‌ای (فایتینگ) سه بعدی است و شما باید در نقش هنرپیشه فیلم های اکشن، حریفها و سیاه لشگرها را از پیش راه بردارید.

این بازی در حالیکه کنترل ساده ای دارد و براحتی با یک انگشت قابل بازی است، هیجان بالایی دارد اما رسیدن به مراحل بالا احتیاج به تمرکز و تمرین دارد.

شما چهار حرکت اصلی دارید: ضربه به سر حریف، ضربه به شکم حریف، دفاع بالا و دفاع پایین و چهار حرکت ویژه: چک، پخ! ضایع کردن و عربده کشیدن! پس از شکست دادن هر حریف اورا به پول خورد (سکه) تبدیل میکنید.

محیط بازی نوستالوژیک ساخته شده و شما را به پشت صحنه ی ساخت فیلم های سیاه و سفید می برد. داستان بازی درباره‌ی کارگردانی است که سبک متفاوتی در فیلم سازی دارد و به همین خاطر خیلی‌ها او را دیوانه می‌نامند و مخالفان زیادی دارد که سعی می کنند مانع ساخت فیلم‌هایش شوند...

هر مرحله ماموریت مخصوص به خود را دارد و استراتژی بازی با توجه به آن فرق خواهد کرد. در انتهای بازی حالت بی انتها باز خواهد شد و بر اساس انتخابهای داستانی شما، جایزه‌ای مخصوص به شما داده می‌شود. پس از آن شما می توانید امتیازهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , هیجان انگیز , ,
برچسب‌ها: لوتی وار , دانلود بازی لوتی وار , بازی لوتی وار برای اندروید , دانلود بازی ایرانی جدید , بازی ایرانی لوتی وار , دانلود بازی اندروید , بازی , اندروید , بازی اندروید لوتی وار جدیدترین نسخه ,
تاریخ : شنبه 21 فروردين 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید بچه محل 1.1 - جدیدترین نسخه بازی بچه محل

بچه محل یک بازی جذاب و هیجان انگیز مخصوص تمام سنین است.
با یک کنترولر ساده از درو دیوار بالا برید وشخصیت های بروز ایرانی رو ببینید.

شما میتونید یک بازی هیجان انگیز رو با کلی شخصیت های جذاب و بانمک تجربه کنید. همچنین میتونید امتیاز خودتونو با تمام دوستاتون به اشتراک بزارید و یا امتیاز اونارو ببینید.
تو بازی ایتم های زیادی هست که می تونید با گرفتن همبرگر اونارو بخرید و استفاده کنید . این ایتم ها بازی شمارو آسون تر میکنند.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , هیجان انگیز , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی بچه محل , بچه محل , دانلود بازی جدید , بازی جدید ایرانی , بازی بچه محل برای اندروید , بازی هیجان انگیز ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/